حضور 45 تیم در مسابقات جام رمضان در ابرکوه تاکنون بی سابقه بوده است

ابرکوه سرپرستی یزد فردا: کلید برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان ابرکوه از تاریخ 20/4/90 با همکاری هیأت فوتبال و اداره تربیت بدنی و با اطلاع رسانی وثبت نام از تیم های شرکت کننده زده شد.

به گزارش تربیت بدنی ابرکوه، پس از مدت حدود 3 هفته اطلاع رسانی توسط بنر ، سایت اداره تربیت بدنی و پلاکارد ، مسابقات شهر ابرکوه و بخش مرکزی، در تاریخ 6/5/90 با حضور 19 تیم بزرگسال و 10 تیم از جوانان و پس از چندین سال حضور کم رنگ تیمها، که خوشحالی مسئولین و ورزشکاران را به همراه داشت و در اینجا از آنان تشکر می نمائیم، مراسم قرعه کشی این مسابقات برگزار شد.

بنا به این گزارش، مراسم قرعه کشی این مسابقات در تاریخ 7/5/90 در محل هیأت فوتبال شهرستان ابرکوه، با حضور مسئولین برگزار کننده و معاون فرماندار ابرکوه برگزار گردید.

قرعه کشی در رده سنی بزرگسالان با 4 گروه الف ، ب ، ج ، د انجام شد که این تیم ها، در سه گروه 5 تیمی و 1 گروه 4 تیمی قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان، با حضور 10 تیم در 2 گروه 5 تیمی قرعه کشی انجام گرفت .

در بخش بهمن نیز این مسابقات با افتتاح هیأت فوتبال این بخش، به ریاست مهندس علی فلاح شهردار مهردشت ، بخشدار بهمن ، شورای بخش بهمن، شورای شهر مهردشت ، تنی چند از دهیاران بخش بهمن و جمعی از مسئولین و ورزشکاران ،کار خود را شروع نمودکه در این بخش، با حضور 16 تیم بزرگسال در 4 گروه 4 تیمی و از تاریخ 10/5/90، مصادف با شب اول ماه مبارک رمضان ،مسابقات فوتسال جام رمضان کار خودرا آغاز نمود.

شایان ذکر است که بنا به این گزارش، شرکت 45 تیم در این مسابقات تاکنون سابقه نداشته است.


http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=37117_1.jpg
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا